Sari la conținut
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială ConstanțaAgenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Constanța
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Constanța
Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Acte constitutive
    • Conducerea instituției
    • Lista persoanelor din conducere
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Anunțuri de angajare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Legislație
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Formulare tip
    • Comunicate de presă
    • Buletine informative lunare
    • Anunțuri diverse
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Achiziții publice
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Evaluare servicii sociale
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
  • Beneficii de asistenţă socială
  • Formare profesională
  • Date cu caracter personal
  • Întrebări frecvente
  • Contact
  • Transparența achizițiilor
  • Integritate instituţională
  • Lucrători migranți
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Acte constitutive
    • Conducerea instituției
    • Lista persoanelor din conducere
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Anunțuri de angajare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Legislație
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Formulare tip
    • Comunicate de presă
    • Buletine informative lunare
    • Anunțuri diverse
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Achiziții publice
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Evaluare servicii sociale
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
  • Beneficii de asistenţă socială
  • Formare profesională
  • Date cu caracter personal
  • Întrebări frecvente
  • Contact
  • Transparența achizițiilor
  • Integritate instituţională
  • Lucrători migranți
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Acte constitutive
    • Conducerea instituției
    • Lista persoanelor din conducere
    • Organizare
    • Alte agenții teritoriale
    • Anunțuri de angajare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Legislație
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Formulare tip
    • Comunicate de presă
    • Buletine informative lunare
    • Anunțuri diverse
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Achiziții publice
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Evaluare servicii sociale
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
  • Beneficii de asistenţă socială
  • Formare profesională
  • Date cu caracter personal
  • Întrebări frecvente
  • Contact
  • Transparența achizițiilor
  • Integritate instituţională
  • Lucrători migranți

Termeni și condiții

  • Pagina principală
  • Termeni și condiții ...
Sari la navigare

ANUNT

Perioada de înregistrare și evaluare a solicitărilor de finanțare a furnizorilor de servicii sociale publici și privați este cuprinsă între 20.08.2024 – 18.09.2024.

Telefonul Vârstnicului  – 0800 460 001

Program:

luni – vineri între orele 08.00 – 20.00

sâmbăta între 08:00 – 16:00

Legea privind salariul minim european

Investitii MMSS in centre de zi si rezidentiale publice si private

Indemnizatie lunara de solidaritate pentru pensionarii cu handicap

Solidaritate cu judetul Galati

Vrei  să  sesizezi  un  abuz  la  care este supusă o persoană dintr-un centru pentru persoane vârstnice, copii sau persoane cu dizabilități ?

 Apelează Agenția pentru Plăti și Inspecție Socială Constanța, județul Constanța prin call center, la numărul 021.9309 sau trimite o sesizare scrisă pe adresa de email ajpis.constanta@mmanpis.ro și o echipă a inspecției sociale va răspunde prompt sesizării dumneavoastră, făcând verificările necesare în teren.

Acest serviciu este disponibil în intervalul orar 8.00-16.30 de luni pănă joi și vineri în intervalul orar 8.00-14.00 prin numărul de call center, iar sămbăta și duminică la numărul de telefon 0735011678.

Precizăm că în conformitate cu art. 7 din ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, “petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare și se clasează, potrivit prezentei ordonanțe”.

Anunt privind derularea unei noi sesiuni de depunere de solicitări de finanțare de către beneficiarii centrelor de zi și rezidențiale publici și private in baza Hotărârea Guvernului nr. 973/2012 privind aprobarea procedurii de acordare a sumelor din bugetul de stat prin bugetul Ministerului Muncii și Solidarității Sociale

Informații pentru lucrătorii sezonieri în străinătate

 

Anunţ privind înregistrarea şi evaluarea solicitărilor de finanţare pentru centrele de zi și rezidențiale finanţate de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Muncii şi Solidarităţii Socale, 16 mai 2022

Informații utile pentru cetățeni

Întrebări frecvente

Cerere modificări de acordare beneficii sociale online

Anunț important prelungire ICC, stimulent de inserție, concediu de acomodare pentru domeniile de activitate restricționate de autorități conform H.G. nr. 394/2020

Procedura de depunere a documentelor referitoare la decretului lege nr. 118/1990

Articole recente

  • Informare de presa – Plati beneficii sociale 11/07/2025
  • Rezultat interviu examen promovare in grad profesional AJPIS Constanta 11/07/2025
  • Anunt declansare procedura de transfer in interesul serviciului – A.J.P.I.S. Constanta 08/07/2025
  • Rezultat proba scrisa examen de promovare in grad profesional AJPIS Constanta 08/07/2025
  • Informare de presa – Plati beneficii sociale 07/07/2025

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Voci pentru mâini: Interpretare la distanță

În atenția persoanelor cu deficiențe de auz: În vederea asigurării accesului la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediul aplicației „Voci pentru Mâini” pentru persoanele surde sau hipoacuzice, vă rugăm să vă deplasați la sediul Agenției pentru Plăți și Inspecție Socială Constanta din Str. Decebal 13C, în intervalul 09.00 – 16.00 de luni-joi si in intervalul orar 09:00-14:00 vineri.

TelVerde

Articole recente

  • Informare de presa – Plati beneficii sociale 11/07/2025
  • Rezultat interviu examen promovare in grad profesional AJPIS Constanta 11/07/2025
  • Anunt declansare procedura de transfer in interesul serviciului – A.J.P.I.S. Constanta 08/07/2025
  • Rezultat proba scrisa examen de promovare in grad profesional AJPIS Constanta 08/07/2025
  • Informare de presa – Plati beneficii sociale 07/07/2025

Arhivă

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Despre ANPIS

  • Acte constitutive
  • Conducerea instituției
  • Lista persoanelor din conducere
  • Organizare
  • Alte agenții teritoriale
  • Anunțuri de angajare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • Atribuții ANPIS și AJPIS

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Legături utile
  • Harta site-ului
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Informații utile pentru cetățeni

VOCI PENTRU MAINI

Se asigură accesul persoanelor cu deficiențe de auz la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediul aplicației „Voci pentru Mâini”, în intervalul 09:00-16:00.

DECRET LEGE nr. 118/1990

PROCEDURĂ PRIVIND APLICAREA DECRETULUI LEGE nr.118/1990 cu modificările și completările ulterioare

ANUNȚ IMPORTANT PRELUNGIRE ICC, STIMULENT DE INSERȚIE, CONCEDIU DE ACOMODARE PENTRU DOMENIILE DE ACTIVITATE RESTRICȚIONATE DE AUTORITĂȚI CONFORM HG 394/2020

Pentru beneficiarii de indemnizație pentru creșterea copiilor, stimulent de inserție, sprijin lunar pentru copilul cu dizabilități cu vârsta până la 7 ani, indemnizație pentru creșterea copilului cu dizabilități accentuat și grav, indemnizație lunară de acomodare, care isi desfășoară activitatea în domenii în care se mențin restricții, acordarea drepturilor se prelungește până la ridicarea restricțiilor, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020. Pentru beneficiarii de indemnizație pentru creșterea copiilor, stimulent de inserție, sprijin lunar pentru copilul cu dizabilități cu vârsta până la 7 ani, indemnizația pentru creșterea copilului cu dizabilități accentuat și grav, indemnizația lunară de acomodare, care realizează venituri din activități independente, drepturi de proprietate intelectuală, din activități agricole, silvicultură și piscicultură, acordarea drepturilor se prelungește până la ridicarea restricțiilor, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020. Pentru beneficiarii de indemnizație pentru creșterea copiilor care optează pentru prelungirea concediului pentru creșterea copilului și acordarea indemnizației aferente, până la ridicarea restricțiilor, nu mai este obligatorie efectuarea lunii celuilalt părinte.  Persoanele aflate în prelungirea concediului pentru creșterea copiilor și a indemnizației aferente, care își reiau activitatea ca urmare a ridicării restricțiilor, beneficiază de stimulentul de inserție de la data depunerii cererii, până la împlinirea de către copil a vârstei de 3 ani, respectiv 4 ani în cazul copilului cu dizabilități. Acordarea stimulentului de inserție pentru persoanele care nu-și pot relua activitatea, se prelungește până la ridicarea restricțiilor, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020, chiar dacă în această perioadă copilul împlinește vârsta de 3 ani, respectiv 4 ani, în cazul copilului cu dizabilități.  Persoanele aflate în prelungirea stimulentului de inserție, care își reiau activitatea, beneficiază de stimulentul de inserție de la data reluării activității, până la împlinirea de către copil a vârstei de 3 ani, respectiv 4 ani în cazul copilului cu dizabilități. DOCUMENTE NECESARE PRELUNGIRII ACORDĂRII DREPTURILOR I. pentru beneficiarii care își desfășoară activitatea în domenii în care se mențin restricții • Cerere • Adeverință eliberată de angajator care atestă că domeniul de activitate este restricționat În situația în care se solicită prelungirea concediului (pentru creșterea copilului, de acomodare) se solicită acordul scris al angajatorului. II. pentru beneficiarii care realizează venituri din activități independente, drepturi de proprietate intelectuală, din activități agricole, silvicultură și piscicultură • Cerere • Declarație pe propria răspundere care atestă că domeniul de activitate este restricționat Transmiterea documentelor se va face prin poștă electronică la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Constanța, pe adresa de mail petitii_ct@mmanpis.ro.

CERERE pentru prelungirea acordarii concediului OUG nr 97

Model acord angajator prelungire concediu OUG 97

Model adeverinta angajator OUG 97

Model de declaratie pe propria raspundere -activitati independente oug 97

Cerere modificări de acordare beneficii sociale ONLINE !
Comunicat

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Legături utile
  • Harta site-ului
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Date de contact

Adresă
Str. Decebal nr. 13C, cod poștal 900665, Constanţa

Telefon
0374.417.673

Fax
0374.417.674

E-mail
ajpis.constanta@mmanpis.ro 

Informații utile

  • Politica de confidențialitate
  • Despre cookie-uri

Copyright © 2025 Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Constanța.

La început ↑ Sus ↑
Instrumente pentru accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textul
  • Micșorează textul
  • Tonuri de gri
  • Contrast mare
  • Contrast negativ
  • Fundal luminos
  • Legături subliniate
  • Font lizibil
  • Redare audio
  • Resetează
Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.De acordDespre cookie-uri